​Om Nybo Planteskole og Havecenter

Planteskolen råder over produktions- og udstillingsarealer på ca. 40.000 m² (svarende til godt og vel syv tønder land), - et drivhusareal på ca. 1.000 m² samt en overdækket afdeling med krukker på ca. 250 m²

På vores udendørsarealer finder du et stort udvalg i planter til have og anlæg. Her har vi blandet andet hækplanter, stauder og frugttræer i høj kvalitet.

I drivhusene finder du alt i blomstrende og grønne potteplanter til boligen samt et stort udvalg i grønne planter i mange størrelser til kontorbeplantninger.

Det er også her du finder et stort udvalg i skjulere, værtindegaver, værktøj, frø, løg, knolde, gødning, jordprodukter og meget mere.

Under overdækningen finder du et stort udvalg af vores frostsikre krukker, fuglefoderhuse, fuglekasser samt fugle og andre dyr i granit og keramik.

Passer fint ind i ethvert havemiljø. For børnene og andre barnlige sjæle er der rigtige, levende undulater og skildpadder at kigge på.​

Jørgen W. Petersen

Andengenerationsindehaver af Nybo Planteskole og Havecenter. Anlægsgartnerfirmaet JWANLÆG drives også af Jørgen og en række dygtige medarbejdere.

Det betyder, at totalløsninger indenfor en lang række specialområder enkelt og hurtigt kan sættes i værk. Haveplaner kan ligeledes udarbejdes.​​

Jacob W. Stubben

Tredje generation i og daglig leder af Nybo Planteskole og Havecenter.

Driver desuden Nybo Planteengros - Skriv til Jacob

For uforbindende tilbud på planter til konkurrencedygtige priser

Hvad siger vores kunder?

"​Fantastisk service fra Jacob og holdet bag Nybo Planteskole"

Steen Løfstrøm

"​Dejligt stort udvalg! Gode til at vejlede om pleje af planter mm."

Anna-Sophie Bech

"Inspirerende planteskole med top service"

Marianne Linnet

"​Meget høj service, sød og hjælpsom - kommer igen"