​Frugttræer bringer glæde, smag og mening

Vi har hos Nybo Planteskole og Havecenter et af Kvistgaard, Espergærde og Humlebæk-områdets største udvalg af frugttræer til din have, altan eller stue. Frugttræer er på mange måder alsidige planter, der ikke alene imponerer med flotte blade og stammer, men også med sine funktioner. Her tilbyder vi også hækplanter, stauder og meget mere.

Foruden at være kønne at se på, får du også lækker og hjemmedyrket frugt. Dette betyder, at får du træer nok og passer dem godt, vil du kunne være selvforsynende i forhold til økologisk og smagfuld frugt. Vi hos Nybo Planteskole og Havecenter sætter en ære i at kunne tilbyde vores kunder muligheden for at blive netop selvforsynende og på denne måde også fokusere på bæredygtighed.

Sæt fokus på bæredygtighed og økologi med frugttræer

Danmark har nogle gode forhold til dyrkningen af blandt andet saftige æbler og pærer, og vi kan ved at dyrke dem hjemme spare penge og have god samvittighed over for miljøet.

Foruden glæden ved at kunne spare miljøet ved at dyrke sin egen økologiske frugt, er der også en helt særlig glæde ved at plukke sine egne frugter.​

Følelsen af at gå ud til sine egne frugttræer og tage et stykke friskt frugt direkte fra en stilk på grenen er noget helt andet end at tage dem op fra supermarkedets indkøbspose. Når du køber frugttræer hos os, får du altså ikke alene god samvittighed over for miljøet, men en samlet oplevelse af at dyrke og høste egen frugt.

En frugtoplevelse ud over det sædvanlige

Hvis du synes, ideen om at kunne dyrke din egen økologiske frugt i baghaven lyder tiltalende, skal du være mere end velkommen til at kontakte vores erfarne hold af gartnere for hjælp og vejledning om pasning og pleje af frugttræer. Dette kan du gøre ved at besøge os eller ringe til butikken på telefon 49 19 15 95.​

Hvad siger vores kunder?

"​Fantastisk service fra Jacob og holdet bag Nybo Planteskole"

Steen Løfstrøm

"​Dejligt stort udvalg! Gode til at vejlede om pleje af planter mm."

Anna-Sophie Bech

"Inspirerende planteskole med top service"

Marianne Linnet

"​Meget høj service, sød og hjælpsom - kommer igen"