​Hækplanter der skaber rum og privatliv i haven

Nybo Planteskole og Havecenter forsyner området omkring Kvistgaard, Espergærde og Humlebæk med blomster, træer og hækplanter. Hækplanter er en særligt rumskabende slags grønt. Har du eksempelvis en terrasse i haven, du ønsker at gøre mere grøn og frodig, kan man med hjælp af hækplanter indramme den til et grønt og hjemligt område. Vi tilbyder derudover frugttræer, stauder og meget mere.

Man kan altså bruge hækplanter til at skabe hyggekroge, afskærmet fra resten af haven. Brugen af hækplanter kan også være smart, hvis du har et haveområde, du ønsker at gøre mere privat. Ved at plante hæk rundt om det, kan du sikre dit privatliv på en grøn og naturlig måde.

Find din stil af hækplanter og skab hyggekroge

Foruden at kunne skabe rum, private områder eller afskærmning, kan hækplanter også bidrage til at skabe lige den særlige stil, du ønsker din have skal udstråle.

Hækplanter i bøg giver eksempelvis en tæt hæk og kan derfor være ideelt til at indramme en sandkasse eller gyngestativ, hvor børn skal kunne lege i fred – som var det en hule.

Alternativt kan en sådan hækplante også dekoreres med lyskæder og sørge for at skabe lys og hygge til en terrasse på en sommeraften.

Kontakt os for at høre mere om tilbud på hækplanter

Hvis tanken om at kunne skabe rum, hygge og afskærmning i din have lyder som noget for dig, skal du endelig tage fat i os. Vi står altid klar til at hjælpe dig.

Du kan besøge os eller ringe til butikken på telefon 49 19 15 95.​

Hvad siger vores kunder?

"​Fantastisk service fra Jacob og holdet bag Nybo Planteskole"

Steen Løfstrøm

"​Dejligt stort udvalg! Gode til at vejlede om pleje af planter mm."

Anna-Sophie Bech

"Inspirerende planteskole med top service"

Marianne Linnet

"​Meget høj service, sød og hjælpsom - kommer igen"